Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné prezentace, šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské…
Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní…
Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se…
Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob…
Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…