Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné prezentace, šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské…
Důležité soukromí, jen ať nikdo nečumí Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní…
Já mám devět kanálů a oni jednou do páru Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se…
Úskalí marketingu v reálném čase Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Spam jak zákon káže Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Značky a jejich vizuální podoba Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
30 rad pro zefektivnění přímé poštovní reklamy Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob…
Jen je nechte, ať si stěžují Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…