Zákaznická spokojenost nade vše

Vytisknout

Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze spočívá v tom, že podnik má nějaký produkt, který nakupující chtějí a potřebují. Druhým předpokladem je dobrý marketing, který podniku zajistí to, že jeho zákazníci budou skutečně vědět, že podnik má něco, co chtějí. Třetí věcí je potom schopnost pečovat o zákazníky i poté, co si produkt zakoupí. Odborníci se shodují a tom, že nejdůležitější je v poslední době právě péče o zákazníky, protože loajalita zákazníků je…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace