Několik rad pro středně velké CRM

Vytisknout

Středně velké firmy v zájmu udržení konkurenceschopnosti začínají zavádět CRM systémy, což je staví před podobné překážky a výzvy jako jejich velké příbuzné. V prostředí menších firem je však k dispozici méně prostředků a uživatelské požadavky jsou často menší. I když se nároky liší podnik od podniku, existují určitá základní pravidla, která je nutno respektovat.Organizace by se měla především rozhodnout, jaké funkce jsou pro ni stěžejní (automatizace prodeje, kontaktní centrum, příjem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace