Příliš mnoho dat zpomaluje CRM

Vytisknout

Možnost zpracování ohromného množství dat v reálném čase způsobuje v oblasti CRM nové problémy obslužný personál se je přímo zavalen údaji, které mu poskytuje nejrůznější analytický software, a nestíhá je zpracovat. Člověk se tak stává nejpomalejším prvkem v celém systému. Úkolem programátorů analytického software se proto stává vývoj takového programového vybavení, které bude schopno odlišit významné události od nepodstatných a šetřit tak CRM pracovníkům čas.Nový software musí být schopen tzv.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace