Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Kdo, co, za kolik, kdy? Čtyři otázky, které musíte mít vyjasněné, abyste mohli dát klientovi nabídku, kterou neodmítne

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta. Při této analýze se obchodník snaží zjistit, co klient potřebuje,…

Článek v rámci předplatného Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi

Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…

Článek v rámci předplatného Proč musí obchodníci dbát o svůj zevnějšek

Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…

Článek v rámci předplatného Chystáte se na pohovor na prodejní pozici? Máme pro vás tři tipy

Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo…

Článek v rámci předplatného Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…

Článek v rámci předplatného Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů

Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…

Článek v rámci předplatného Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…

Článek v rámci předplatného Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …

Článek v rámci předplatného Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…

Výpis 113 z celkem 1842