Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se…
Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…