To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít nic společného. Jestliže se již jednou kvalifikoval jako ideální kandidát pro váš produkt,…
Cesta k dlouhodobé obchodní spolupráci Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…
Jak přesvědčit ke koupi? Názorně a s využitím emocí Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…
Deset inspirativních citátů o zákaznických službách Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…
Nejdou vám obchody? 3 způsoby, jak dosáhnout nejlepšího výsledku za poslední rok Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu.…
Instagram je jedna ze sociálních sítí, která se v našich končinách stále…
5 tipů, jak klientům zjednodušit život Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již…
BANT – jednoduchá a účinná metoda posuzování potenciálních klientů Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se…
Pět vlastností efektivní prodejní prezentace Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…
6 vět, kterými dáte najevo empatii Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi…
Tři strategie, jak si ve firmě vychovat skvělé prodejce Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát…