Pět vlastností efektivní prodejní prezentace Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i klientovi. Nikdy nelze přesně do detailu říci, jak by měla dobrá…
6 vět, kterými dáte najevo empatii Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi…
Tři strategie, jak si ve firmě vychovat skvělé prodejce Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát…
Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…
Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často…
Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Specifika žen-zákaznic Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…
Čtyři nízkonákladové marketingové tipy pro start-upy Ať už se zakládání nových společností věnujete či ne, jistě vám neuniklo,…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto…
Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…