V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál daného sektoru. Cílem prodejce by mělo být tyto firmy oslovit, získat u nich co možná největší…
Pravidla online chatu se zákazníky Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…
V čem je prodej ideální školou do života? Například v tom, že vás naučí…
Úspěch je v hlavě: 3 způsoby, jak překonat nechuť k prodeji Úspěch v obchodním světě je do velké míry definován nastavením naší mysli. …
3 přednosti introvertních prodejců Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…
Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…
3 tajemství, která znají všichni úspěšní prodejci Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
6 chyb, kvůli nimž se z návštěvníků vašeho webu nestanou klienti Webové stránky firem často slouží jako místo prvotního kontaktu s …
Když prodejce opouští firmu: Jak snížit dopad na klienty Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své…
Co dělat, když vám dojdou nové kontakty Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové…