Když prodejce opouští firmu: Jak snížit dopad na klienty  Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své posty z různých důvodů. V dnešní době, kdy je kvalitních a zkušených prodejců nedostatek,…
   
   Co dělat, když vám dojdou nové kontakty  Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové…
   
   10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“  Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…
   
   6 rad, jak si domluvit schůzku s klientem po telefonu  Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…
   
   Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu  Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
   E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich…
   
   Osm tipů, jak uzavřít obchod, od osmi top prodejců  Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
   
   „Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost?  Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
   Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by…
   
   5 tipů pro začínající prodejce  Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
   Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
   
   Nejlepší taktika v moderní době? Jít zpátky ke kořenům prodeje  Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…
   
   4 fatální chyby B2B prodeje  B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…