Marketing - zprávy z HR

Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je důsledkem hlubší systémové chyby, která v daném systému zákaznické…

Článek v rámci předplatného Útok na mileniály: 4 tipy, jak zaujmout věkovou skupinu 18-25 let

Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu

Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak navýšit počet sledujících vašeho profilu

Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…

Článek v rámci předplatného Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji

Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…

Článek v rámci předplatného Šaty dělají člověka. A v prodeji to platí dvojnásob

To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…

Článek v rámci předplatného Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích

Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…

Michal Mládek, Dobrý web

Hlasové vyhledávání: Jak se na ně připravit a co to znamená pro digitální marketing?

Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů…

Článek v rámci předplatného 6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis

V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…

Článek v rámci předplatného Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…

Výpis 11191131 z celkem 4675