Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta

Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou spolupracovat a přejde ke konkurenci. Většinou je to kvůli tomu, že se mu něco na vašich službách nelíbí nebo dostal nabídku, která se mu zdála výrazně lepší. Každopádně je to škoda, protože získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než udržet stávajícího. Zde jsou čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného zákazníka.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.