Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma zájem o váš produkt a kdy je tedy nejlepší příležitost ji kontaktovat, by chtěl každý. …
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností,…
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Prodej a úspěch v obchodním světě jsou primárně otázkou nastavení mysli.…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační…
Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…