„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s potenciálními obchodními partnery, probíhá většinou v rámci společenské akce, konference nebo…
Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…
Několik tipů pro ženy-podnikatelky I když se emancipace a genderová rovnost v posledních let výrazně posunuly,…
Na růstu globální reklamy se nejvíce podílejí reklamy v přehledu zpráv v …
To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít…
Cesta k dlouhodobé obchodní spolupráci Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…
Jak přesvědčit ke koupi? Názorně a s využitím emocí Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…
Deset inspirativních citátů o zákaznických službách Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…
Nejdou vám obchody? 3 způsoby, jak dosáhnout nejlepšího výsledku za poslední rok Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu.…
Instagram je jedna ze sociálních sítí, která se v našich končinách stále…
5 tipů, jak klientům zjednodušit život Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již…
BANT – jednoduchá a účinná metoda posuzování potenciálních klientů Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se…