10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“ Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou k dokončení jednání. Předtím, než začnete vymýšlet, jakou slevu byste klientovi mohli…
6 rad, jak si domluvit schůzku s klientem po telefonu Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…
Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich…
Osm tipů, jak uzavřít obchod, od osmi top prodejců Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
„Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost? Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by…
5 tipů pro začínající prodejce Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
Nejlepší taktika v moderní době? Jít zpátky ke kořenům prodeje Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…
4 fatální chyby B2B prodeje B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s …
Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…