Nechybí vašemu prodeji ušlechtilý úmysl?

Někteří lidé prostě prodávají produkt. To je jejich způsob obživy a také jediný profesní cíl. Pak jsou tu ale úspěšnější prodejci, za jejichž obchodní činností je nějaký ušlechtilý úmysl, něco, čemu věří a co jako vizi předávají i svým klientům. Proč by si každý prodejce měl takový úmysl ve své práci najít a jak s ním pracovat ve vztahu ke klientům?

Jednoduchá definice vaší společnosti

Podle serveru Selling Power firmě i jejím prodejním aktivitám prospívá, pokud ji lze nějak krátce definovat skrze hlavní myšlenku, čeho chce docílit ve vztahu ke klientům. Vaším ušlechtilým úmyslem tak může být hlídat finance klientů, šetřit čas zaměstnaným lidem, vzdělávat zákazníky nebo jim poskytnout určitý komfort. Ať už je vaším ušlechtilým záměrem cokoliv, mělo by se jednat o něco, co se dá rychle a jednoduše definovat a použít jako motto vaší společnosti.

Zlepšení obchodních výsledků

Ukazuje se, že obchodníci, kteří se mohou při své práci opřít o nějaký jasně vysvětlitelný a definovatelný šlechetný úmysl, dosahují lepších obchodních výsledků. O tento vyšší princip, se kterým obchodník vyráží s produktem mezi potenciální klienty, můžete opřít celou svou prezentaci a pomoci vytvořit klientům stejnou vizi, jakou má vaše firma.

Lepší vedení týmů i zákaznický servis

Pokud se z onoho ušlechtilého úmyslu stane celofiremní politika, kterou vyznávají všichni zaměstnanci, stmelí to danou společnost a posílí týmového ducha zaměstnanců. Zlepší se tak péče o klienty, která získá jednotný a jasný hlavní cíl. A stejně tak si usnadníte i vedení obchodních týmů, protože priority jsou jasně dány a všichni vědí, co je hlavním cílem práce celého týmu.

-mm-

Zdroj: Selling Power - online verze amerického časopisu určeného pro ředitele obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Selling Power
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace