Jak bojovat proti levnější konkurenci

Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci rozhodovat se primárně na základě ceny. Problém nastává u firmy, která nabízí zcela jedinečný produkt, se kterým se nedají produkty konkurence jednoduše porovnat, případně nabízí služby či zboží o vysoké přidané hodnotě, díky které klient z produktu profituje více než z produktů ostatních firem. Jak bojovat proti konkurenci, která nabízí zdánlivě podobný produkt za nižší ceny, a jak o této problematice jednat s klienty?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.