Marketing - zprávy z HR

Pravidlo číslo 1: Nedávat klientům příliš na výběr

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento…

Článek v rámci předplatného Tři strategie, jak si ve firmě vychovat skvělé prodejce

Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát…

Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…

Článek v rámci předplatného Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Account based marketing: Co to je a jak na to?

Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často…

Článek v rámci předplatného Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům

Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného Specifika žen-zákaznic

Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …

Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…

Článek v rámci předplatného Čtyři nízkonákladové marketingové tipy pro start-upy

Ať už se zakládání nových společností věnujete či ne, jistě vám neuniklo,…

Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto…

Článek v rámci předplatného Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…

Článek v rámci předplatného Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik

V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…

Výpis 11581170 z celkem 4732