Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých metrik. Mnoho z nich je však zbytečných a jejich sledování jen zabírá čas, který by mohl…
Prodej po telefonu: Chce to klid a systém Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…
Výhody a nevýhody práce z domova Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…
Útok na mileniály: 4 tipy, jak zaujmout věkovou skupinu 18-25 let Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…
Umíte se vypořádat s námitkami klientů? Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…
Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…
4 způsoby, jak navýšit počet sledujících vašeho profilu Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té…
Tipy, jak polidštit zákaznický servis O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…