Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině obchodní strategie, někdy je ale již ke špatným prodejům odsouzen samotný produkt kvůli…
Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s …
Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z …
Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na…
Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…
Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje spíše na kvantitu…
Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl…
Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní.…