Jak zlepšit B2B strategii v obsahovém marketingu Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích v B2B si nejprve prohlédne 3 až 5 kousků nějakého toho obsahu. A…
4 kroky k probuzení zájmu potenciálních klientů Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno…
Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…
Kvalitních kontaktů není nikdy dost Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních…
5 koncovek e-mailů, které zaujmou klienty S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-…
Tváří v tvář klientovi Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce? Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Praktické tipy pro obsahový marketing Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak…
5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…
Dobrý obchodník musí být připraven na nejhorší Návodů, jak se zlepšit v uzavírání obchodů a jak aplikovat různé specifické…
8 kroků k lepší kariéře v oblasti prodeje Chcete stoupat vzhůru po kariérním žebříčku, pracovat na sobě a dostat ze…
6 vlastností všech dobrých obchodníků Prodejní styly jsou různé a každý obchodník je originál. Přesto se dají…
5 častých chyb při komunikaci se zákazníky Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace,…