Reputace je vše. Vybudujte si ji rychle Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace zvyšuje jak šance na dalších nákupy ze strany stávajících klientů, tak i množství…
Zkraťte průměrnou délku prodejních cyklů Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
6 způsobů, jak zaujmout na SnapChatu SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační…
Příklady úspěšných prezentací zkušeností klientů Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají…
Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
10 netradičních prodejních tipů Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…
5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
„Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá? Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
Budujeme obchodní tým snů Každý manažer chce mít tým lidí, na který se může spolehnout a který bude…
Tři rady pro ty, kteří nemají rádi aktivní prodej Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli…
Jednoduchost: Hlavní zbraň prodejce Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má…
Jak zlepšit B2B strategii v obsahovém marketingu Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že…