5 rad, jak motivovat mladé členy obchodního týmu

Často se mluví o tzv. mileniálech, tedy lidech, kterým je nyní mezi 20 a 30 lety a kteří prožívali dětství na přelomu tisíciletí nebo na začátku toho nového. Nezažili totalitu a jejich vnímání světa se poněkud liší od starší generace. Tito mladí lidé dnes tvoří podstatnou část pracovní síly v naší zemi a obchodní sféra v tomto ohledu není žádnou výjimkou. Jak pracovat s mladými lidmi v obchodním týmu a čím je motivovat, aby přinášeli co nejlepší výsledky?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.