3 přednosti introvertních prodejců

Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se jedná o užvaněného, extrovertního člověka, který vám vnutí téměř cokoliv. Jak se ale obchodní prostředí i profese prodejce mění, obchodními zástupci se stále častěji stávají i lidé dříve netypických charakterů. A mezi ně se řadí i introverti. Ti ale mají tři nedocenitelné vlastnosti, které jim mohou významně pomoci v jejich prodejní činnosti, pokud je dobře využijí.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.