Efektivní obchodní strategie v devíti krocích Obchod bez systému a plánu je pouze tápáním ve tmě. Za každým úspěšným obchodníkem je třeba hledat úspěšnou strategii, které se tento obchodník drží. Jak vytvořit…
Tipy pro mladé prodejce: Jak působit profesionálně Téměř každý obchodník, který začínal v mladém věku, si tím prošel. Jednáte…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm…
Klient si chce obchod ještě rozmyslet. Co teď? Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka,…
5 vlastností, které by měl obchodník zdůraznit v životopisu Co se týče životopisu a jeho role ve výběru vhodných kandidátů na určitou…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat…
4 kroky k zajištění prodejnosti produktu už při vývoji Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Umění vyjednávat ve třech krocích Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s …
4 tipy, jak nenechat klienta převzít kontrolu nad jednáním Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Oslovujete klienta, který vás už odmítl? Víme, co napsat do e-mailu Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z …
Jak na B2B prodej: Je skutečně tak odlišný od B2C? Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na…
4 tajemství vynikající zákaznické péče Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…