Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství. Abyste se obrnili vůči různým druhům zákazníků, měli byste vědět, jak se chovají základní typy…
Prodej po telefonu vyžaduje sebevědomí. Jak je získat? Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší…
5 častých chyb prodejců při schůzkách s klienty Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V …
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků stále jedna z nejdůležitějších…
Je vaše úsilí v B2B marketingu bez výsledků? Segmentace publika v B2b marketingu je velmi důležitá. Nepoužívejte proto…
3 neobvyklé tipy, jak se stát prvotřídním prodejcem K umění obchodovat a prodávat vyžaduje trochu talentu, hodně teorie, ještě…
5 způsobů, jak se vyrovnat s nevydařeným obchodem Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že…
Umění psát atraktivní předměty hromadných e-mailů Nejsou vaše e-mailové kampaně efektivní? Nepadají do spamu, a přesto si je…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
4 trendy v digitálním marketingu, které musíte znát Obchod a marketing se v digitálním období výrazně proměnily. A neustále se…
Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí…
Ukažte se klientům jako odborník, ne jako prodejce Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak,…
3 věci, které vás brzdí v prodeji Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání,…