Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Od jednorázového prodeje k dlouhodobé obchodní spolupráci

Většina obchodníků se zabývá tím, jak nejlépe získávat nové klienty, jak jim prodávat co nejdražší produkty, a jak co nejvíce celý prodejní proces urychlit. Už méně…

icon Novinky a tipy pro práci v Microsoft Office 2016

Společnost COMPUTER HELP jako certifikovaný GOLD Partner společnosti…

Článek v rámci předplatného 3 vlastnosti, které musí v roce 2017 mít každý úspěšný prodejce

Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud…

Článek v rámci předplatného Co vše se dá zjistit o klientovi, než mu zavoláte (a jak na to)

Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…

Článek v rámci předplatného Proč perfekcionismus nepatří do prodeje

Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní…

Článek v rámci předplatného Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?

Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…

Článek v rámci předplatného Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení

Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…

Článek v rámci předplatného B2B: 3 nejlepší úvodní věty při obchodním jednání

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…

Článek v rámci předplatného 4 zásady call centra moderní doby

Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…

Článek v rámci předplatného 9 jednoduchých neverbálních triků pro větší úspěch v prodeji

Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…

Článek v rámci předplatného Co musíte udělat, aby si vás lidé doporučovali mezi sebou?

Doporučení vaší firmy mezi klienty je jednou z nejlepších forem propagacei.…

Článek v rámci předplatného Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje

V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých…

Článek v rámci předplatného Více empatie do zákaznického servisu

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…

Výpis 12621274 z celkem 4675