4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá a mnoho lidí má vůči telefonickým…
Začínáme s videi pro obsahový marketing (1/2) Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste…
Co dál, když klient řekne: „Nemám zájem.“ Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…
5 slov a frází, které kazí obchody Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
6 kroků k vytvoření perfektní prezentace Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
„Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Co brání obchodníkům v rozletu? Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Proč se pořád ptát „proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Jak můžete stále pochybovat o content marketingu? Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo…
4 důvody, proč by firma měla mít newsletter Tvorbě pravidelného newsletteru je třeba věnovat mnoho úsilí, které řadu…
Klíčové události, při kterých oslovit klienty Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…