Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům velmi často stává, že od klientů slyší negativní reakci v tom smyslu, že danou službu jim…
Důležitost analýzy internetového vyhledávání v rámci cílení na spotřebitele…
Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí…
Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí…
Internet je pro většinu firem v dnešní době důležitým zdrojem nových…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni…
Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi…
Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se…