Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně společného. Oba vyžadují tvrdou práci, odhodlání, pevné přesvědčení a dlouhodobé plánování. I…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
Instagram je jedno z dítek moderní doby a příklad účinné formy nových médií…
V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z …
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
V marketingu se cení originalita. Ať už se vaše firma věnuje jakémukoli…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat…
Mnozí lidé mají přirozený strach ze změny. Většina z nás je více či méně…
Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře,…