Může umělá inteligence nahradit skutečné prodejce? Umělá inteligence (v angličtině AI) dělá vrásky mnoha pracovníkům, protože v celé řadě případů můžou jejich práci nahradit roboti a algoritmy. I když se však…
Nástup nového prodejce: Cesta k prvnímu prodeji během dvou týdnů Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se…
Co dělat, když se klient naštve? Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého…
4 nové dostupné aplikace pro výrobu videa Jak jistě všichni víme, video je momentálně formát č. 1. Díky své…
Průzkum: Lidé v českých letácích Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům…
5 začátečnických chyb v prodeji Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se…
„Už máme svého dodavatele“. Jak se s touto odpovědí vypořádat? Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům…
Důležitost analýzy internetového vyhledávání v rámci cílení na spotřebitele…
Příliš mnoho nekvalitních kontaktů? Víme, kde může být problém Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí…
Jak e-mailem vyvolat v klientovi pocit urgence Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Pět věcí, které lidé nesnášejí na prodejcích Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na…
Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Mlčení: Kdy tuto mocnou zbraň použít při jednání? Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí…