Zkraťte průměrnou délku prodejních cyklů

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po podpis smlouvy, dodání zboží či služby a následnou zákaznickou péči.

Je v zájmu všech (a především prodejce), aby tento cyklus trval co možná nejkratší dobu, a obchodník tak měl čas věnovat se dalším projektům.

Trvá vám domlouvání obchodů příliš dlouho? Zde je několik tipů, jak zkrátit průměrnou délku vašich prodejních cyklů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.