Příklady úspěšných prezentací zkušeností klientů

Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají v prodeji a prezentaci dané firmy často absolutně nezastupitelnou roli. Nejde pouze o to, že zákazník slyší chválu na produkt z jiné, „třetí“ strany.

Jde hlavně o to, že z abstraktního a teoretického popisu produktu se najednou stává příběh, tedy něco, s čím se lidé mohou výborně ztotožnit a díky čemu si dovedou mnohem živěji představit i své vlastní využití daného produktu.

Zde je několik příkladů, ve kterých zahraniční firmy dovedly výborně prezentovat zkušenosti svých klientů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.