Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy trhu, skupinová šetření, dotazníky či analýzy dat chování klientů, to…
Podceňujete klienty a jejich možnosti? Připravujete se o obchody Mnoho prodejců má obavy o to, jestli si klienti budou moci dovolit jejich…
9 efektivních úvodů e-mailu s obchodní nabídkou Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto…
Copywriting pro webové stránky krok po kroku V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady, jako je…
Zlepšete se v prodeji ze dne na den díky těmto 5 tipům Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla,…
Klient neplatí. Co musíte udělat? Asi se vám to již stalo, stejně jako každému prodejci. Zákazník vypadá…
Návrat k obchodní profesi po vyhoření Syndrom vyhoření je bohužel skutečný problém a obchodníci jsou rizikem…
Od jednorázového prodeje k dlouhodobé obchodní spolupráci Většina obchodníků se zabývá tím, jak nejlépe získávat nové klienty, jak…
Společnost COMPUTER HELP jako certifikovaný GOLD Partner společnosti…
3 vlastnosti, které musí v roce 2017 mít každý úspěšný prodejce Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud…
Co vše se dá zjistit o klientovi, než mu zavoláte (a jak na to) Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…
Proč perfekcionismus nepatří do prodeje Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní…
Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak? Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…