Využijte strach klienta ve svůj prospěch Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně zákazníků) se ve skrytu duše něčeho obávají, ať už je to neúspěch,…
Otázky, které byste měli položit každému potenciálnímu klientovi Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi…
6 základních etap v „životě“ klienta Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…
Pařmen, mluvka nebo generál? Naučte se poznat základní typy potenciálních klientů Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
5 vlastností moderního prodejce Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se…
Proč vaše e-mailová kampaň nefunguje? I přes současnou popularitu cílené reklamy a online sociálních sítí si e-…
Tipy pro obchodníky, jak napsat dobrý životopis Kvalitně napsaný životopis vám zajistí mnohem vyšší pravděpodobnost pozvání…
Řekněme si to upřímně - profese prodejce vyvolává u mnoha lidí nejistotu či…
Máte strach, že vás klient odmítne? Známe řešení Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
6 nejžádanějších pracovních pozic v online marketingu Online marketing a IT prostředí se neustále vyvíjejí. Z toho důvodu se mění…
Kde brát nové kontakty na potenciální klienty? Získávání nových klientů začíná kvalitními databázemi. A kvalitní databáze…
3 základní předpoklady úspěšné kampaně na sociálních sítích Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových…
Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým…