Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si se zákazníkem schůzku. Některým obchodníkům se ale stává, že i když mají kalendář…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
S blížícím se koncem roku přichází i ideální období zamyslet se nad vývojem…
Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních…
Strojové učení je součástí širší oblasti umělé inteligence, která zahrnuje…
Co odděluje obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch…
Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
Podle nové studie Advertising Expenditure Forecasts, kterou vydala mediální…
Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho…
Stres je s prodejní profesí úzce spjat. Tlak na výkon, dodržování…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…