Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře, jednoduše a stručně vysvětlit, v čem je váš produkt inovativní, zvláště pokud se jedná o…
Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodí. Dovede naopak…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…
Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco…
Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Mnoho obchodů bohužel nedopadá dobře čistě z toho důvodu, že prodejce nějak…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…