Inspirace pro marketéry: 4 tipy, jak oživit propagaci firmy V marketingu se cení originalita. Ať už se vaše firma věnuje jakémukoli odvětví, lze očekávat, že vaše konkurence je více než malá. Specialisty marketingu tato…
8 kroků k získání loajální klientely Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Nevíte, co děláte špatně? Udělejte si osobní audit Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat…
5 rad, jak na klienty, kteří se bojí změny Mnozí lidé mají přirozený strach ze změny. Většina z nás je více či méně…
Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních? Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Uvádíte na trh nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře,…
Návod na organizaci soutěže pro vaše obchodní zástupce Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodí. Dovede naopak…
Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
Nepřehlížejte tuto účinnou prodejní techniku Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…
8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
6 vědecky podložených tipů, jak být přesvědčivý Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…