Co si počít s nervózním klientem na schůzce? Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být nervózní a kdo by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale…
7 nejčastějších chyb v prodeji Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco…
Klient chce slevu. Co na to říci? Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017 Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Získejte důvěru potenciálního klienta ve třech krocích Mnoho obchodů bohužel nedopadá dobře čistě z toho důvodu, že prodejce nějak…
Každý prodejce má občas špatné období. Jak je překonat? Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Nejlepší tipy pro telefonní prodejce roku 2016 Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a…
5 originálních způsobů, jak zaujmout uživatele internetu Uživatelé internetu jsou specifickou skupinou. Pro mnohé firmy je rozdíl…
Jak poznat, že jednáte s "decision makerem" Když jdete na jídlo sami, většinou vám rozhodnutí, kde zakotvíte, trvá…
Hlavní trendy v prodeji pro rok 2017 Přinášíme vám předpověď hlavních trendů v prodeji pro rok 2017.…
Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především…
Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí…
4 způsoby, jak si vybudovat a udržet úspěšnou kariéru v prodeji Kariéra profesionálního prodejce je zrádná. Musíte na sobě neustále…