Co dělá skvělý zákaznický servis? Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro většinu klientů jeden z rozhodujících faktorů, kvůli kterému si vybírají společnost, od které…
Trendy digitálního marketingu pro rok 2017 Kolektivní propagace a spolupráce s těmi, kdo mají vliv Když mohou, tak…
5 rad, jak zapůsobit na investora Dejme tomu, že máte inteligentní, inovativní nápad, který má při určité…
Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky? Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
Hlavní trendy marketingu 2017 S blížícím se koncem roku přichází i ideální období zamyslet se nad vývojem…
Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017 Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Mladí lidé patří do každého prodejního týmu Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních…
Strojové učení a obsahový marketing: Výhra, nebo hrozba? Strojové učení je součástí širší oblasti umělé inteligence, která zahrnuje…
Žádný dobrý obchodník z nebe nespadl Co odděluje obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch…
10 nejlepších otázek pro pracovní pohovory v call centrech Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
Podle nové studie Advertising Expenditure Forecasts, kterou vydala mediální…