Strojové učení a obsahový marketing: Výhra, nebo hrozba? Strojové učení je součástí širší oblasti umělé inteligence, která zahrnuje mnoho různých technologií a způsobů jejich užití. Vedle strojového učení zahrnuje umělá…
Žádný dobrý obchodník z nebe nespadl Co odděluje obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch…
10 nejlepších otázek pro pracovní pohovory v call centrech Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
Podle nové studie Advertising Expenditure Forecasts, kterou vydala mediální…
5 fatálních prodejních chyb Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho…
Stres: brzda, nebo pomocník? Stres je s prodejní profesí úzce spjat. Tlak na výkon, dodržování…
Pohled do budoucnosti zákaznického servisu V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
3 vlastnosti těch nejlepších prodejních es Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové…
7 tipů, jak napsat e-mail s obchodní nabídkou E-mailová akvizice má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
Klienti, které musíte odmítnout pro své vlastní dobro Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Obsahový neboli content marketing je dnes králem v oblasti B2B marketingu.…
8 tipů, jak uzavřít obchod přes telefon Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…
Analýza potřeb: Základní otázky Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb…