Kde je chyba, když obchody nejdou? Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou způsobeny situací na trhu a nedají se ovlivnit, pouze je možné se přizpůsobit nové situaci.…
Veřejný projev musí mít hlavu i patu Veřejné proslovy mnoho lidí děsí. Často ovšem z toho důvodu, že se na ně…
Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
10 tipů, jak si získat důvěru potenciálního klienta Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Nebojte se mluvit o ceně Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na…
5 tipů, jak nemít mezi klienty dlužníky Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné…
4 chyby začátečníků v telefonním prodeji Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…
Jak zvládnout věkové rozdíly v obchodním týmu Mít lidi různých věkových kategorií je pro obchodní tým v mnoha ohledech…
Naučte se používat LinkedIn k akvizici klientů Každý uživatel využívá profesní síť LinkedIn k trochu jinému účelu. Někdo…
5 zásad moderního zákaznického servisu Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
Stop prokrastinaci jednou pro vždy Když se u jednoho prodejce sejde motivace, obchodní dovednosti, znalosti a…
5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
Jak vyvolat u klienta pocit, že váš produkt nutně potřebuje? Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…