Nenechte obchod „vyšumět“ Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem do absolutního konce, ať už pozitivního nebo negativního. Řada obchodů tak nekončí úspěchem…
Nabízíte zcela nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od…
5 nástrojů, které vám přivedou více kontaktů z firemního webu Web se pro mnohé firmy stal jedním z hlavních zdrojů kontaktů na nové…
Bez sebevědomí nedáte v prodeji ani ránu Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez…
4 chytré způsoby, jak přilákat nové klienty Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní…
5 tipů pro zvýšení prodejní úspěšnosti Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl…
Obchodník musí mít perfektní životopis Asi všichni vědí, že správné sepsání životopisu je základem úspěchu při…
5 jednoduchých triků, jak zefektivnit obsahový marketing Obsahový neboli content marketing je způsob, kterým prezentujete vaši…
Ve světě obchodu se pohybuji 15 let a přiznám se, že jsem viděl věci, které…
3 marketingové tipy pro malé firmy Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si…
Hrozí vám syndrom vyhoření? 3 způsoby, jak mu předcházet Obchodní kariéra má všechny parametry, aby byla jednou z nejrizikovějších,…
7 tipů pro e-mailové kampaně v období Vánoc Vánoční období představuje pro obchodníky žně. V některých oblastech méně,…
Kde je chyba, když obchody nejdou? Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou…