Klient neplatí. Co musíte udělat?

Asi se vám to již stalo, stejně jako každému prodejci. Zákazník vypadá solidně, obchod proběhne v pořádku, vy už se soustředíte na nové cíle, a pak přijde zpráva, že klient neuhradil fakturu nebo se minimálně opozdil s platbou.

Jak s tímto narušením domluveného plánu mezi klientem a firmou naložit jako skutečný profesionál?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.