7 nejčastějších chyb zákaznického servisu Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom, zda klient u firmy zůstane, nebo přejde jinam. Společnosti proto v …
4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…
Pár změn v designu call centra může zvýšit výkonnost zaměstnanců Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…
4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta…
Víte, kde naleznete snadno a přehledně na jednom místě vhodné školicí i…
Vyblogujte si své zákazníky Najít a přitáhnout nové potenciální zákazníky, to je inbound marketing. Je…
Jak se odlišit od konkurence? V téměř všech oborech je natolik bohatá konkurence, že nemá cenu vstupovat…
Otázky, které si položit, když nevyjde obchod Ne všechny obchody vyjdou. Je ale vaší povinností coby cílevědomého…
5 vlastností, které špatní prodejci postrádají Prodej je pro mnoho lidí profese, u které skončí, když všechny ostatní…
Prodej mladým lidem: 5 základních pouček Mladá generace zachází se svými penězi podstatně jinak než starší…
Vysokoškolský titul se stal v posledních letech samozřejmostí a v …
Prolomte status quo ve třech krocích Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha…
5 tipů, jak prodávat více stávajícím zákazníkům Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená…