U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se obchodům prostě nedaří. Úkolem prodejce je tato období co nejvíce eliminovat, zkracovat, snižovat…
Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co…
Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v …
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…
Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou…
Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a…
Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Společnosti, které uplatňují v marketingu přístup just-in-time, mají…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…