5 vlastností, které z vás udělají vedoucího týmu Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou jsou obchodní plány a prodejní cíle. Chcete-li být dobrými prodejci, musíte neustále…
Řečnické umění aneb Mluvte tak, aby vás ostatní poslouchali Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a…
7 nápadů na lepší call centrum Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Společnosti, které uplatňují v marketingu přístup just-in-time, mají…
3 kategorie potenciálních klientů a jak s nimi zacházet V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
4 prodejních triky vypozorované v prodejnách Apple Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…
Řídíte se etiketou prodeje po telefonu? Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …
Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
3 účinné reklamní triky, které se před vámi marketingové firmy snaží zatajit Know-how je v reklamě vše. A proto pokud existují účinné a přitom…
V call centru musejí všichni vědět, co dělají Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na…
6 tipů prodejcům po telefonu Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po…
4 zásady úspěšného vyjednávání Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…
Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené…