5 praktických tipů, jak navýšit úspěšnost online prodeje Webové stránky již dávno neslouží pouze jako pasivní prezentace vašich produktů. Jedná se o velmi účinný nástroj získávání nových kontaktů na potenciální zákazníky.…
Nedaří se vám v prodeji? Zde jsou možné důvody U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se…
5 věcí, které musíte udělat na konci hovoru s klientem Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
Čtyři „K“ každého dobrého prodejce Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co…
7 prodejních rad začínajícím podnikatelům Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v …
Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají? I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…
5 jednoduchých triků pro vytvoření účinného hromadného e-mailu Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální…
Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Trh se neustále mění. Víte, jak držet krok s dobou? Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
5 vlastností, které z vás udělají vedoucího týmu Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou…
Řečnické umění aneb Mluvte tak, aby vás ostatní poslouchali Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a…
7 nápadů na lepší call centrum Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Společnosti, které uplatňují v marketingu přístup just-in-time, mají…