Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem vedete, vezme nečekaný spád a klient se vám začne emotivně svěřovat. Buď může být…
4 každodenní triky, jak si udržet pozitivní přístup Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v …
7 filmů, které musí vidět každý prodejce Jelikož je období prázdnin a dovolených, řada lidí relaxuje a kulturně se…
10 otázek před přípravou nového webu Kvalitní webová prezentace je již v dnešní době nedílnou součástí každého…
Komoditní trh je velmi citlivý na kvalitu Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat…
Scénář pro telefonisty krok za krokem Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do…
Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
4 tipy, jak dělat rychlá a dobrá rozhodnutí Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…
5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…
Poučení z neúspěšných marketingových kampaní Díky bohu za chyby, které v minulosti udělali někteří ne příliš úspěšní…
Co neříkat klientovi, i když je to pravda Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…
5 tipů pro vytvoření účinného newsletteru V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…
4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…