4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říkal, že by bylo lepší, kdyby se obchod vůbec neuskutečnil. Mluvíme tu o zákaznících, kteří…
Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka? Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …
Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…
4 kroky k vybudování důvěry u klienta Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké…
Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Neptejte se klientů, jestli na vás mají čas Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
I introvertní prodejce může být úspěšný Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a…
Jak proměnit obsahový marketing v reálné objednávky Digitální marketing je ve své přirozenosti poměrně komplexní, protože…
3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Profesionalita – co to vlastně znamená? Profesionální vystupování. Častý požadavek uváděný v inzerátech, které…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
4 aktuální trendy moderního marketingu Vývoj marketingových strategií a technik jde ruku v ruce s technologickým…