Nabízíte zcela nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem

Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od obchodování se zavedenými, známými produkty a službami. Je nutné, aby prodejce ze své strany tato specifika reflektoval a zajistil tak, že se nový produkt ujme.

Jaké jsou základní poznatky týkající se prodeje nového nebo unikátního produktu, se kterým lidé nemají ještě zkušenosti?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.