Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 tipy, co dělat, když přestanou jít obchody

Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody přestanou jít a vy nevíte, co děláte špatně. Zkoušíte nové věci, snažíte se více pracovat,…

Jak zvládnout emočně vypjaté telefonáty s noblesou

Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem…

Článek v rámci předplatného 4 každodenní triky, jak si udržet pozitivní přístup

Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v …

Článek v rámci předplatného 7 filmů, které musí vidět každý prodejce

Jelikož je období prázdnin a dovolených, řada lidí relaxuje a kulturně se…

Článek v rámci předplatného 10 otázek před přípravou nového webu

Kvalitní webová prezentace je již v dnešní době nedílnou součástí každého…

Článek v rámci předplatného Komoditní trh je velmi citlivý na kvalitu

Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat…

Článek v rámci předplatného Scénář pro telefonisty krok za krokem

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do…

Článek v rámci předplatného Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak dělat rychlá a dobrá rozhodnutí

Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…

Článek v rámci předplatného 5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…

Článek v rámci předplatného Poučení z neúspěšných marketingových kampaní

Díky bohu za chyby, které v minulosti udělali někteří ne příliš úspěšní…

Článek v rámci předplatného Co neříkat klientovi, i když je to pravda

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro vytvoření účinného newsletteru

V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…

Výpis 14571469 z celkem 4721