Pohled do budoucnosti zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a zařizovat se podle nových trendů ideálně ještě před tím, než vůbec přijdou.

Z toho důvodu je nutné sledovat průzkumy, které předpovídají rozvoj daného oboru na několik let dopředu. Co budou v příštích několika letech očekávat zákazníci od klientského servisu?

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.