Skryté triky nonverbální komunikace Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To, jakým způsobem prodejce působí na zákazníka a jaké v něm vyvolává…
Inside sales: Zásadní je řešení problémů Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat…
Co si chcete rozmyslet? Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá…
Načasování telefonátů: Jak na to U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu…
5 praktických tipů, jak navýšit úspěšnost online prodeje Webové stránky již dávno neslouží pouze jako pasivní prezentace vašich…
Nedaří se vám v prodeji? Zde jsou možné důvody U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se…
5 věcí, které musíte udělat na konci hovoru s klientem Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
Čtyři „K“ každého dobrého prodejce Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co…
7 prodejních rad začínajícím podnikatelům Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v …
Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají? I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…
5 jednoduchých triků pro vytvoření účinného hromadného e-mailu Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální…
Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Trh se neustále mění. Víte, jak držet krok s dobou? Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…