4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem si totiž stále neuvědomuje, že aby se klient cítil součástí určité…
Pár změn v designu call centra může zvýšit výkonnost zaměstnanců Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…
4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta…
Víte, kde naleznete snadno a přehledně na jednom místě vhodné školicí i…
Vyblogujte si své zákazníky Najít a přitáhnout nové potenciální zákazníky, to je inbound marketing. Je…
Jak se odlišit od konkurence? V téměř všech oborech je natolik bohatá konkurence, že nemá cenu vstupovat…
Otázky, které si položit, když nevyjde obchod Ne všechny obchody vyjdou. Je ale vaší povinností coby cílevědomého…
5 vlastností, které špatní prodejci postrádají Prodej je pro mnoho lidí profese, u které skončí, když všechny ostatní…
Prodej mladým lidem: 5 základních pouček Mladá generace zachází se svými penězi podstatně jinak než starší…
Vysokoškolský titul se stal v posledních letech samozřejmostí a v …
Prolomte status quo ve třech krocích Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha…
5 tipů, jak prodávat více stávajícím zákazníkům Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená…
Skryté triky nonverbální komunikace Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako…