3 kroky k vybudování osobní značky Určité konkrétní vlastnosti, prestiž a kvalitu si spojujeme nejen se značkami a výrobky, ale i s jednotlivými lidmi. V obchodním světě se ustálil termín osobní…
S klienty mluvte pozitivně a vynechte slovo „ne“ Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…
5 kroků k úspěchu v obchodní branži Dobrým obchodníkem se nikdo nerodí, dobrý obchodníkem se člověk stane pouze…
Kontakty nad zlato Získávání kontaktů na nové potenciální klienty je základem pyramidy, na…
V mnoha případech se stává, že se klientovi vaše nabídka líbí, ale nedokáže…
Proč se zákazník orientuje na cenu a co s tím dělat Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
4 rady mladým podnikatelům Mládí může být v obchodě jistým handicapem. Určité obory, především ty…
Postarejte se, aby vaši prodejci měli rádi svou práci Úspěch prodeje a obchodní činnosti obecně je ve vysoké míře závislý na tom,…
6 tipů, jak motivovat uživatele ke sdílení vašeho obsahu Sociální sítě a jejich propojenost otevřely specialistům marketingu dosud…
4 kroky k uskutečnění prodeje na základě doporučení od klienta Doporučení od stávajících klientů jsou jedním z nejkvalitnějších druhů…
4 způsoby, jak zaujmout top management firem Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací…
Co dělají neúspěšní prodejci špatně? Ne každý vydrží být prodejcem dlouho. Někteří lidé na to nemají…
Jak uzavřít první obchod aneb 3 rady začátečníkům Ne každý chce být známý jako prodejce. Kvůli stigmatům vážícím se k profesi…