Co vše se dá zjistit o klientovi, než mu zavoláte (a jak na to)

Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme ještě předtím, než mu zavoláme, tím větší máme šanci uspět s obchodní nabídkou.

Před každým telefonátem nebo oslovením byste si měli o potenciálním zákazníkovi zjistit informace, které vám pomohou nabídku upravit na míru.

Jaké možnosti dnes nabízí internet a na co byste se měli před každým kontaktem podívat?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.