Klíčové události, při kterých oslovit klienty

Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo. Pokud vaše nabídka není přijata dnes, může se ale stát, že bude mnohem lépe přijata někdy v budoucnu.

Jestliže si kontakt na danou firmu uložíte s tím, že zkusíte své štěstí příště, měli byste umět poznat klíčové události (v angličtině „trigger events“), které signalizují, že ve firmě probíhají změny a je vhodná doba oslovit ji znovu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.