Předsevzetí pro rok 2017: Natočit virální marketingové video Jak nejlépe, nejlevněji a nejsnáze oslovit co nejširší publikum na internetu? Vytvořte obsah, který budou uživatelé sami šířit mezi sebou. Dejte si pro rok 2017…
Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy? Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Optimalizace pro vyhledávače: 3 trendy pro rok 2017 Více než kde jinde je v oblasti IT a internetu nutné držet krok s dobou a…
Když zákazníci přicházejí sami: Nenechte je odejít Je to prostě skvělé někdo má problém v podnikání a našel vás na internetu.…
Co dělá skvělý zákaznický servis? Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Trendy digitálního marketingu pro rok 2017 Kolektivní propagace a spolupráce s těmi, kdo mají vliv Když mohou, tak…
5 rad, jak zapůsobit na investora Dejme tomu, že máte inteligentní, inovativní nápad, který má při určité…
Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky? Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
Hlavní trendy marketingu 2017 S blížícím se koncem roku přichází i ideální období zamyslet se nad vývojem…
Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017 Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Mladí lidé patří do každého prodejního týmu Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních…