„Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více

V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín „upselling“, který označuje případ, kdy klientovi po jednom nákupu prodáte ještě další produkt nebo přídavné služby a celkově tak navýšíte objem daného obchodu.

V poslední době se ale prosazuje i opačný koncept – „deselling“. Jak funguje a proč byste jej měli znát a využívat?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.