Jak rozmach chytrých telefonů ovlivňuje chování zákazníků

Technologie se mění a zákazníci s nimi. Jednou z nejvýznamnějších změn posledních několika málo let je raketový nárůst používání chytrých telefonů v každodenním životě zákazníků.

Tento trend zásadním způsobem mění nejen komunikaci mezi firmami a jejich klienty, ale zcela proměňuje i očekávání a chování zákazníků. Zde je několik přelomových změn ve vztahu firma-klient, které masové užívání smartphonů přináší.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.