Je vaše úsilí v B2B marketingu bez výsledků?

Segmentace publika v B2b marketingu je velmi důležitá. Nepoužívejte proto stejné zprávy pro všechny. Klíčová pro vaši strategii je personalizace.

Pokud posíláte stejnou zprávu všem potenciálním zákazníkům, nevyužíváte dostatečně to, co o nich víte, nebo co byste o nich vědět měli. Především o jejich unikátních potřebách. 

Používejte tedy obchodní e-maily, landing pages vašeho webu, remarketingové techniky i obsah sociálních médií v personalizované podobě.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.