3 žrouti času, na které si prodejci musí dát pozor

V prodeji existuje velmi významná souvislost mezi time managementem a obchodními výsledky. Jinými slovy, čím efektivněji nakládáte s pracovním časem, tím úspěšnější obchodníci jste.

Přesto se mnoho prodejců stále potýká s tím, že nejsou schopni pracovat efektivně, a mnoho času věnují bezpředmětným činnostem. To je jeden z důvodů, proč byste si měli dát pozor na následující tři nejčastější žrouty času, které obchodníkům berou prostor pro efektivní obchodní činnost.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.