Jak uzavřít obchod, když má klient nabídku od konkurence?

Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než kdykoliv v historii. Průměrný zákazník přijde za prodejcem již s poměrně jasnou představou toho, co chce, a s informacemi, které znemožňují, aby ho obchodník nějak „tahal za nos“.

Pro mnoho potenciálních zákazníků je také zájem o váš produkt pouze způsob, jak si porovnat nabídky různých konkurenčních firem. A často se tím vůbec netají. Jak tedy zvýšit šance, že si klient vybere váš produkt, když má také nabídku od konkurence?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.