Oslovujete klienta, který vás už odmítl? Víme, co napsat do e-mailu

Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je žádoucí oslovovat po určité době klienty, kteří vás již jednou dříve odmítli, zvláště pokud jste při prvním neúspěšném jednání cítili potenciální možnost, že se v budoucnu zákazník rozhodne pozitivně.

Jak by ale měl vypadat e-mail, kterým takovému zákazníkovi připomenete existenci vašeho produktu? Máme pro vás několik tipů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.