7 smrtelných hříchů zákaznické péče

Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm nejtěžších hříchů. Jestliže se dopustíte na klientovi některé z následujících věcí, navždy si tím můžete pošramotit reputaci a téměř jistě o daného zákazníka přijdete. Zde je sedm smrtelných hříchů zákaznické péče.

Ilustrační snímek

Tento seznam přinesl Forbes.com.

Hřích první: Ohrožení zdraví nebo životů klientů

Jestliže nabízíte nebezpečné produkty nebo vystavíte zákazníky jakýmkoliv způsobem nebezpečí, klienti vám to nikdy neodpustí.

Hřích druhý: Neschopnost přiznat chybu

Firma by se měla z chyb poučit a zákazníka, který na nějakou chybu upozorní, naopak odměnit. Společnosti neschopné uznat chybu mají lidé obzvlášť v nelibosti.

Hřích třetí: Lhaní

Lhát zákazníkovi prostě a jednoduše nikdy nesmíte, protože tak navždy ztratíte důvěryhodnost.

Hřích čtvrtý: Okradení zákazníka

Jestliže nepřiznáte klientovi odškodnění, které mu objektivně náleží, nebo po něm chcete zaplatit něco, za co platit nemá, podepisujete si tím takříkajíc ortel smrti.

Hřích pátý: Špatné zacházení se zaměstnanci

Mnozí zaměstnavatelé silně podceňují, do jaké míry klienti vnímají, jak se firma chová ke svým zaměstnancům.

Hřích šestý: Rasismus, sexismus nebo extremismus

Jakýkoliv projev výše uvedených nepřijatelných postojů znamená navždy konečnou pro velké množství klientů.

Hřích sedmý: Porušení soukromí

Vypuštění nebo ztráta citlivých dat, porušení práva na soukromí jednotlivce, nepřípustný zásah do soukromí klientů. To vše je dnes již velmi citlivé téma, které mnozí lidé vnímají velmi silně.

-mm-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com