5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do velké míry definuje celou vaši společnost. Zákazníci jsou ochotni připlatit si za služby a produkty, u kterých vědí, že se jim následně dostane vynikající péče ze strany poskytovatele / výrobce.

Zde je pět vlastností, které by váš zákaznický servis měl vykazovat, pokud si chcete udržet dobrou pověst a stálou klientelu.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.