Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení obchodníků. Které interní myšlenkové procesy nejčastěji znemožňují…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo…
Tvorbě pravidelného newsletteru je třeba věnovat mnoho úsilí, které řadu…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…
Umělá inteligence (v angličtině AI) dělá vrásky mnoha pracovníkům, protože…
Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se…
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého…
Jak jistě všichni víme, video je momentálně formát č. 1. Díky své…
Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům…
Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se…
Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům…