Několik tipů, jak získat kvalitnější kontakty Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje spíše na kvantitu než na kvalitu. Co je s tímto přístupem špatně zřejmě není potřeba rozvádět. Jak ale…
Jak uzavřít obchod, když má klient nabídku od konkurence? Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než…
4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho…
Pět fází úspěšné obchodní prezentace Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Prodeje šly dolů a nevíte, co s tím? Pět tipů, jak se dostat zpět do formy Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl…
7 kroků k přesvědčení potenciálního klienta Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní.…
3 kroky ke zrychlení prodejních cyklů Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je…
Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje…
10 vlastností úspěšného prodejce Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Nevíte, co napsat na váš blog? 5 způsobů, jak to zjistit Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný…
3 žrouti času, na které si prodejci musí dát pozor V prodeji existuje velmi významná souvislost mezi time managementem a…
Staňte se mistrem v marketingu na sociálních sítích Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není…